Preloader
Drag

    „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji złożonych przez Państwa oświadczeń w ramach przeprowadzonego naboru dla konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
    Gmina Popielów(Wnioskodawca) została zobowiązana do weryfikacji złożonych oświadczeń w zakresie zatrudnienia w PGR na podstawie udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych (świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR, zaświadczenie z ZUS lub inny dokument wydany przez instytucję organu publicznego poświadczającego zatrudnienie w PGR).
    Według zaktualizowanych informacji od weryfikatora Komisji Przyznającej Granty informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
    W związku z powyższym rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu zobowiązane są do dostarczenia dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PGR do Urzędu Gminy w Popielowie, w pokoju nr 23 w terminie do dnia 10.12.2021 r. w godzinach pracy urzędu.
    Brak przedłożenia wymaganych dokumentów może skutkować odrzuceniem złożonych oświadczeń.
    Osoby, które dostarczyły już ww. dokumenty nie muszą tego robić ponownie.
    W przypadku pytań, informacji w przedmiotowej sprawie udzielają pracownicy Urzędu Gminy w Popielowie, tel.: 77 427 58 30, 77 427 58 57.


    2021-11-26